søndag, maj 17

hapsbålkyskramdigmig


work work work..
money in ma' pocket. ha ha.
tak for igår og idag. very nice. jeg er så lettet over at det ikke regnede i går, det var perfekt. P.P, Jones, Malfi, Malte, Magnus osv I de sødeste. 100000 mys.
Søndag
idag/nu/ligenu/ er jeg kommet hjem fra arbejde, orrhh. jeg var sløv og træt. men hey. hyggeligt var det sgu. Josephine & jeg havde vagt sammen, det var okay. ligenu sidder jeg på min elskede mac og rigtig hygger og prøver at ta' mig sammen til at lave mad. jeg har siddet og kigget på blogge hele formiddagen hurtig tidsfordriv. Er blevet utrolig inspireret, haha. btw. tak for kommentarerne og I søde faste læsere, dejligt I følger med.
ps. mei? vil du ikke sende de bålfotos til mig? tak. kys. xxxxx.
J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys