søndag, maj 31

natten til sommer .. næsten

sikke en dejlig aften med C. den startede trist, det er altid hårdt at trøste éns søster når de er ved at slå op med deres kæreste. så det brugte vi den første del af aften på. den anden del var meget mere hyggelig, vi så sex and the city: the movie. arh bliver aldrig træt af den film. men hold da op jeg er smadret og træt. jeg har været på arbejde, dog kun i 4 timer. men der var godt gang i den. plus jeg har fået lidt farve i ansigtet. men minus jeg er blevet rød på brystet. plus igen var nede i mariapil og handle lidt tøj ind, lagerudsalg! købte 2 tees den ene er nudefarvet den anden er mere lyserød. men jeg vil i seng. ps. gid der var en anden én der lå ved siden af mig. men det gør der desværre ikke. årgh jeg savner sommer. godnat. godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys