torsdag, maj 21

Torsdag Aften

Jeg vågner klokken halv 5 ved at fjernsynet står og spiller den samme lyd når man skal starte filmen, Nynne. Jeg står op og slutter det og ser det kraftigt lys igennen min rude.. ih, 2 timer senere får jeg en besked fra anna. hvor hun spørg og jeg vil ta' hendes vagt. jeg sover videre. jeg vågner igen ved at min mobil vibrere - anna ringer igen. jeg svarer hende og står helt op. sikke en irriterende nat. ha ha. her til aften kom mor hjem med en kakao til mig nede fra fitnesscenteret - rigtig god kakao! men idag har jeg solet mig. spist hjemmelavet rabarbergrød. været i bad. taget billeder. sovet. og nu hygger jeg med mor & carlo som kom forbi, vi skal jo se paradise.
jeg skriver senere. har noget jeg skal tilføje.

1 kommentar:

  1. hvornår kommer det der du skulle tilføje? <3
    kys

    joe

    SvarSlet

kys