onsdag, juni 17

sygdom.. ramt

Så ligger man her i sin seng, og har det rigtig skidt. Og venter på et mirakel som kommer og fjerner min kvalme og alle mine irritationer. Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Caro er hjemme hos mig, og jeg ringer bare på klokken så står hun klar med kiks og vand, lækkert. Jeg er så træt af Gilleleje, de fleste mennesker går mig på. øv men jeg vil ikke ødelægge jeres dag - så jeg har en god nyhed!
Jimmy Choo og H&M = nyt samarbejde, nye tasker og sko fra Jimmy Choo, men kan købes i H&M. YES. Til efteråret vil man kunne købe Jimmy Choo accessories i H&M, faktisk allerede fra November måned. Læs mere på H&M egen hjemmeside.
________________________________________________
Ps. Tak for igår Moe, altid dejligt at være i dit selvskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys