tirsdag, juni 9

blogleg

Jeg er blevet tagget af Anna - Miss-Fashion-victim til at skrive 20 ting om mig.
1. Jeg er meget forelsket og det har jeg været siden jul.
2. Jeg er 163 cm høj.
3. Jeg elsker alt hvad der har med mode og design at gøre.
4. Jeg elsker min farmor utrolig højt - hun er den bedste.
5. Jeg kan rigtig godt lide duften af ny slået græs.
6. Jeg er afhængig af kys & kram.
7. Mine forældre er skilt.
8. Jeg elsker stranden men fortrækker pool.
9. Jeg prøver at tage mig sammen til at købe det moschinobælte og en bestemt sort bowlerhat som jeg har savlet over i mange måneder.
10. En af mine store interesser er fotografering og det har det næsten altid været.
11. Jeg skulle ha' været til New York til efteråret men det er desværre blevet droppet.
12. Mine yndlings frugter er avocado & mango & jordbær & appelsiner.
13. Jeg sparer op til en macbook i hvid som jeg har gjort i omkring 2-3 år. ha ha.
14. Jeg vil gerne eje et nikon(eller)canon kamera.
15. Jeg beundrer bla. Alexander Wang & Balmain fordi de laver noget af det smukkeste & fedeste tøj og tusind andre.
16. Jeg ELSKER at få søde søde mails eller beskeder fra mine venner. som betyder meget.
17. Jeg arbejder i en fiskebiks, hvor der også er SUSHI!
18. Jeg kan aldrig få for meget cafe au lait eller caffé latte.
19. Jeg elsker at synge, både seriøst & useriøst.
20. Min elskede veninde som er den bedste af dem alle hedder Jones.

JEG HAR TAGGET MIN BEDSTE VENINDE JOSEFINE - http://byjoshblog.blogspot.com/ - TIL AT FØRE LEGEN VIDERE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys