lørdag, marts 20

Second round

Du hedder: Julie Christine Kælenavn: Jules, Julle, Julli, Helle(fisk), skat, babe and you name it Sang, som du sørger til når du er ked: Lige for tiden er det Before the worst, The Script Afhængig af: MAD, mit kamera, facebook, bloggen, modemagasiner, tøj, ipod, sko, min mor, min søster, Josefine og så meget andet! Hvad tror folk om dig? Mmmm generelt tror jeg de synes jeg er sød, smilende, udadvendt imødekommende, sjov, kreativ - dont know Hvad får du oftest komplimenter for? Mine øjne/mund, hår. Hvad siger du for at imponere folk? Mhmmmh Hvordan kan man imponere dig? Ved at få mig til at grine, smile og ved at have egne ambitioner Griner du nogle gange når du er alene? JA DA
Hvad står der i den sidste SMS du fik? “Hej skønne fisk. Har været hjemme ved frede. Er på vej hjem nu.” fra min elskede søsterHvor bor du? Nordsjælland, Gilleleje Trives du der? Nnaah for det meste Ejer du et par converse? Ja i mørkeblå, lyserød, hvide etc Sprut, cider, vin eller øl? svært.. alle sammen Bliver du nogensinde for fuld? - hæh Hvilket mobilabbonement har du? TeliaEr du allergisk overfor noget? Ja gulerødder, hasselnødder Har du haft sex i dag? Nej Hvordan tager du telefonen? Jeg siger “Det´ Julie” eller “Heyyy” Hvem ringede du til sidst? Min mor klokken 09.00 i morges Sov du alene? Nix sammen med min veninde Josefine Plejer du at komme til tiden? For det meste, ja Hvornår har du det bedst? Når jeg er i selskab med mine nærmeste, putter med magnus, prøver noget nyt og spændende/ eller når jeg bare generelt er på ferie
Hvornår blev du sidst fotograferet? Igår Hvordan har du det lige nu? Jeg er lidt træt fordi jeg stod op kl. 07 sammen med Josefine som skulle på arbejde - dog gik jeg direkte i seng igen. Meeeen Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort! hvid, mørkeblå ; så kedeligt.. Hvad synes du om dine fødder? De er små. Hvad savner du? Motivation til at lave lektier og hjælpe til i huset og min fars eks-kæreste Ditte
Favoritdrik om morgenen: Mælk, kaffe Barberer du ben? Ja hver 2. dag cirka
Hvornår plejer du at gå i seng? Ca. klokken 23 da det er der Paradise slutter Er du genert? Næ overhovedet ikke Dyrker du sport? Ja dans. Tror du på kærlighed ved første blik? Uuha ja lidt Har du nogensinde kastet op offentligt? -Er du tilfreds med dit liv? jaa Er du forkælet? ja, det er jeg vel Hvad skal du i morgen? Tidlig op - opvisning, ringe til min farmor, lave lektier, rydde op, måske være sammen med Magnus eller Josefine
Hvad er det værste du ved? Løgne!! Ulykkelig kærlighed og ligeglade mennesker
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Det vil jeg ikke sige højt Mine store forbilleder er MK-Olsen, Whitney Port, Chloë Sevigny, Alexa Chung etc. Hvilke hårprodukter bruger du? Forskelligt lige nu shampoo og balsam fra TRESemmé Hvad er det fineste du er blevet foræret? Det fineste.. - Er du vild med nogen lige nu? Hell Yes Du samler på: Tøj, modeblade, fingeringe/armbånd/øreringe osv Grønne eller røde æbler: Pink Lady. . Always
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Caroline, Josefine, min mor. Kan du lide golf? Nej
Hvornår stod du op i dag? Kl. 7 første gang, anden gang klokken 9 Har du sovet i din egen seng i nat? Nej Har du strømper på nu? Ja, nylonstrømper Er det okay at græde? Selvfølgelig Hvornår græd du sidst? 3 4 dage siden tror jeg Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? rejse, shoppe, rejse og shoppe & holde fest! Bruger du briller eller kontaktlinser? Har et par briller, ja. Bruger dem, nej Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Vigtigt? Næ Hvornår står du op i weekenden? Når jeg vågner og det er næsten altid ved 12-tiden Er du piercet nogen steder? Ja, et par huller i ørerne Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej, men har overvejet Vil du giftes? Det ved jeg ikke Vil du have børn? Muligvis, ja/måske Solbader du ofte? Ja da - om sommeren Har du flyskræk? Nix Hvor smidig er du? Okay smidig vil jeg sige Er du musikalsk? Jaa, det er jeg Hvad drikker du når du er tørstig? Vand, iste, kaffe Hvad er din favorit-is?Chokoladeis, Hansens is & bare alverdens sobé-is Tror du på liv efter døden? - Kan du lide sushi? Jeg elsker det Hvad spiser du helst når du ser film? Chokolade, frugt, chips med dip, lakrids ALT Bor dine forældre sammen? Nej Har du tandlægeskræk? Non, det har jeg ikke Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften/nat-menneske Hvad farve er dine øjne? Blå/Grønne med gult rundt om pupillen Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja Hvor ofte motionerer du? 2 gange om ugen Bider du negle? No never/ever

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys