søndag, august 23

leg

Hvor var du for 3 timer siden?
jeg lå i min seng.

Hvem er du forelsket i?
i min søde søde kæreste.

Har du nogensinde spist et farvekridt?
nej, det tror jeg ikke.

Er der noget pink i nærheden af dig?
ja, min skolemappe er pink.

Hvornår var du sidste gang i centeret(the mall)?
igår.

Har du strømper på lige nu?
nej.

Har din familie en bil der er mere værd end 10000 kr? (den kan ikke rigtig oversættes da amerikansker biler er meget billigere end i DK)
mhmmmmmm.. aner det ikke.

Hvornår kørte du sidste gang ud af byen?
igår.

Har du været i biffen de sidste 5 dage?
nej desværre.

Er du hot?
ja da!

Hvad var det sidste du drak?
mælk.

Hvad har du på lige nu?
min arbejdsbluse og bare ben.


Vasker du selv din bil eller køre du i en bilvask?
- jeg har ingen bil.

Sidste du fik at spise?
brød med nutella.

Hvor var du i sidste uge på samme tid?
hjemme hos min kæreste.

Har du købt noget tøj i denne uge?
næ, ikke i den her uge.

Hvornår var sidste gang du løb?
til idræt sidste tirsdag.

Hvad var den sidste sportsevent du har set?
hmm, jeg så landskamp for nogle uger siden.

Hvilket dyr er din favorit?
hund (yorkshire terrie).

Din drømmeferie?
være midt i new york city baby!

Hvems hus/lejlighed var du sidst i?
magnus' hus.

Værste skade du nogensinde har haft?
uha det ved jeg ikke.

Har du været forelsket?
ja for søren, jeg ER forelsket.

Savner du nogen lige nu?
ja, magnus pap og joe.

Sidste film du så?
lidt sex and the city.

Hvad er dit hemmelig våben til at narre det modsatte køn?
ååhhh. aner det ikke, min mund, min øjne og min charme. ha ha.

Hvad er dine planer for i aften?
hjem i bad, lave lektier, sige farvel til m&m og i seng.

Hvem er den sidste person du har sendt en Facebook besked til?
mathias maagaard.

Næste rejse du skal på?
oh øhm. jeg tror det bliver en kort rejse indtil tivoli den 4. september når jeg skal ind og høre LOC.

Har du nogensinde været på lejr af en art?
jaaaa det har jeg vel. noget med skolen?

Fik du gode karakterer i skolen?
JA!

Hvad vil du gerne vide om fremtiden?
jeg vil vide om jeg .. bliver mindst en mindst 170!

Har du parfume eller deo på?
Ja, miss cherie dior.

Har du tid hos lægen i år?
njaaa..

Hvor er din bedste ven/veninde?
tror hun er der hjemme? - joe?

Hvordan er din bedste ven/veninde?
hun er så sød, dejlig, en jeg ikke vil kunne leve uden, smuk!!

Er du solbrændt?
ja faktisk lidt i nakken. ha ha ha.

Hvad hører du lige nu?
min søster der trykker løs på tasterne på computeren.

Samler du på noget?
ja for søren! many many things.

Who is the biggest gossiper you know?
MY SELF!

Sidste gang du blev stoppet af politiet?
pas.

Har du nogensinde drukket din sodavand fra sugerør?
YES!

Hvad har du skrevet i din sidste sms?
''hey babe. er du kommet hjem? kys''.

Kan du li stærk sauce?
njaaaa..

Sidste gang du tog et bad?
i morges, inden jeg tog på job.

Har du vasketøj du ska ha vasket?
om jeg har?!

Hvor stammer du fra?
danmark, og lille smule tysk - har jeg hørt(???) - fedt..

Er du nogens bedste ven?
ja jeg er! (:

Er du rig?
nej jeg er ej.. desværre

Hvad lavede du igår kl.24?
jeg lå under min dyne og så sex and the city.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys