onsdag, april 22

my birthday


Jeg havde fødselsdag i mandags, dejligt vejr? Lagde I mærke til det?
Men jeg var meget tilfreds med mine gaver indtil videre. Indtil nu har jeg fået:

Sort blazer
Abrikosfarvet bluse fra rabens saloner
Stor sort lædertaske
Hvid bh
Hårspænder
Mere fødselsdag på søndag og måske weekenden efter

***

1-2 dage+efter+fødselsdag= l o r t
virkelig. Min far .. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige
Jeg er bare så skuffet. Hvor gammel sagde du lige du var?
Jeg synes det er latterligt det hele. Så plat og virkelig barneligt!

***

Jeg dummede mig toooootalt i tirsdags/igår virkelig.. Endelig har jeg chancen
og så, griber jeg den kraftedme ikke?

xx

***

Ønsker mig stadig:
Gavekort til Topshop, Messege, WoodWood, Rabens Saloner og Zara osv
Penge(?)
Lyserød Miss Sixty jakke
Fake Ray Ban solbriller i evt lyserød eller sort
Cowboy jakke fra Just Female http://www.justfemale.dk/ (some very nice stuff).
Gladiator sandaler fra Malene Birger
''Chanel'' bluse fra 5 preview
osv osv osv osv



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

kys